Remarketing


Ponowne sprowadzanie Klientów na Twoją stronę lub do sklepu.

Tworzymy banery reklamowe oraz kampanie powracające.


Czy można nakłonić osoby, które tylko przeglądały Twoją stronę, aby wróciły na nią i jeszcze raz rozważyły możliwość skorzystania z prezentowanej na niej oferty? Okazuje się, że istnieje kampania, dzięki której staje się to bardzo prawdopodobne. Remarketing Google AdWords daje szansę na nawiązanie ponownego kontaktu z użytkownikami, którzy odwiedzili określoną witrynę, ale nie dokonali żadnego zakupu, nie zapisali się do newslettera, ani nie wykonali żadnej innej aktywności. Jak to możliwe? Wystarczy, że podczas przeglądania kolejnych stron trafią na odpowiednie reklamy. Ich wyświetlanie uruchamiane jest przez plik cookies, który zostaje dołączony do listy odbiorców remarketingu w momencie wejścia danego użytkownika na Twoją stronę. Reklamy pojawiają się wówczas, gdy przegląda on witryny znajdujące się w sieci reklamowej Google.

Oczywiście bardzo ważne jest to, aby stworzyć taki baner czy przekaz tekstowy, który faktycznie zachęci potencjalnego Klienta, aby powrócił na Twoją stronę i zrobił zakupy lub skorzystał z usługi. Natomiast nawet jeśli do tego nie dojdzie, to istnieje duża szansa, że użytkownik zapamięta baner lub nazwę firmy i kiedyś wróci do Twojej oferty. Poza tym płacisz tylko wówczas, gdy internauta kliknie w baner. Samo wyświetlanie reklam nie generuje żadnych kosztów. Jeśli interesuje Cię taka propozycja, czekamy na kontakt. Prowadzimy naszą działalność w Warszawie, ale przyjmujemy zlecenia z całego kraju.


Rodzaje i rozmiary banerów

1. Baner: 468 x 60
2. Długi baner: 728 x 90
3. Długi baner na komórki: 320 x 50
4. Kwadrat: 250 x 250
5. Mały kwadrat: 200 x 200
6. Duży prostokąt: 336 x 280
7. Baner śródtekstowy: 300 x 250
8. Wieżowiec: 120 x 600
9. Szeroki wieżowiec: 160 x 600
10. Pół strony: 300 x 600
11. Duży długi baner: 970 x 90
12. Duży baner na komórki: 320 x 100
13. Billboard: 970 x 250
14. Portret: 300 x 1050
15. Panorama: 980 x 120
16. Górny baner: 930 x 180
17. Potrójny szeroki ekran: 250 x 360
18. Netboard: 580 x 400

Umacniaj markę oraz wizerunek swojej firmy w Internecie.


Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, zaczynamy od ustalenia szczegółów kampanii, która często łączy Remarketing oraz usługę Google AdWords (linki sponsorowane). Ma to na celu zwiększenia szans na dotarcie do pożądanej grupy odbiorców. Tworzone są też dane modułów dostosowania reklam i dzięki temu można je zmieniać w oparciu o wiedzę na temat takich parametrów jak lokalizacja, płeć, wiek oraz częstotliwość wyświetlania reklam jednemu użytkownikowi. Prawidłowe ustawienie kampanii oraz przygotowanie banerów, które będą idealnie dobrane do konkretnej branży lub produktu, stwarza duże szanse na to, że Klienci powrócą na stronę internetową i podejmą określoną akcję (zakup lub rejestrację). Jeśli chodzi o same banery, konieczne jest przygotowanie kompletu 18 sztuk, ponieważ w sieci reklamowej znajduje się ponad dwa miliony portali i obsługują one różne wielkości banery. Chcemy mieć pewność, że Twoje reklamy będą się prawidłowo wyświetlać we wszystkich witrynach.

Dlaczego remarketing jest potrzebny?