Google AdWords


Kampanie reklamowe linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Kampanie Google AdWords to bardzo częsty element działań marketingowych, które podejmowane są przez firmy posiadające strony internetowe. Przynoszą one wymierne efekty, jednak aby faktycznie były opłacalne, konieczne jest profesjonalne podejście do całej kampanii. Najlepiej aby przeprowadzili ją specjaliści w dziedzinie e-reklamy. Chętnie się tym zajmiemy, gdyż mamy sporą wiedzę i doświadczenie, jeśli chodzi o usługi Google Adwords. Podejmujemy współpracę z firmami z całej Polski, a nasza siedziba znajduje się w Warszawie, gdzie spotykamy się z Klientami z dzielnic takich jak Ochota, ale również Śródmieście, Wola, Bemowo, Mokotów czy Bielany.

Google AdWords jest systemem reklamowym pozwalającym na to, aby witryny, które po wpisaniu określonej frazy kluczowej nie uzyskują zbyt dobrych wyników wyszukiwania, mogły jednak zostać wyświetlone na wysokich miejscach. Tak zwane linki sponsorowane ukazują się w wyszukiwarce Google oraz na portalach partnerskich. Natomiast żeby uzyskać oczekiwane rezultaty, konieczne jest spełnienie kilku warunków. Po pierwsze trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie jakie właściwie efekty ma przynieść kampania AdWords. Wspólnie z Klientem określamy jego najważniejsze cele, optymalne słowa kluczowe oraz harmonogram wyświetlania reklam. Od razu należy przekazać do Google budżet, z którego pobierane będą odpowiednie kwoty za każdym razem, kiedy internauta kliknie w reklamę, a tym samym wejdzie na Twoją stronę. Wysokość opłat uzależniona jest od kilku czynników – atrakcyjności wybranych słów kluczowych, jakości strony docelowej i samych reklam, sezonowości występującej w danej branży, a także działań konkurencji.

Żeby kampania linków sponsorowanych była skuteczna, należy dopracować wszystkie jej szczegóły, ale także zadbać o to, aby strona docelowa przygotowana była w sposób, który sprawi, że każdy użytkownik chętnie na niej pozostanie. Zapewniamy, że jeśli wszystko to zostanie spełnione, efekty działań marketingowych będą natychmiastowe. Dużą zaletą usługi Google AdWords jest jej spora elastyczność. Możemy ustalić w jakie dni i w jakich godzinach będą wyświetlane reklamy. Sam poodejmujesz też decyzję o ich zasięgu, który wyznacza się w odniesieniu do konkretnego miasta, promienia od siedziby lub innych wytycznych. Poza tym każdą kampanię można w dowolnym momencie zatrzymać, by wznowić ją dopiero po pewnym czasie. Istnieje również możliwość dokonywania zmian jeśli chodzi o słowa kluczowe czy harmonogram wyświetlania reklam. Wszystko to sprawia, że dzięki usłudze Google AdWords Twoja strona będzie stawać się bardziej popularna, ale przede wszystkim możesz liczyć na wzrost współczynnika konwersji. Oznacza to, że coraz więcej osób będzie korzystało z Twojej witryny, dokonując rejestracji czy też robiąc za jej pośrednictwem zakupy w sklepie internetowym.

Jeszcze przed 20 lutego 2017 roku linki sponsorowane wyświetlały się w konfiguracji, którą wszyscy dobrze znali – trzy na górze, nad organicznymi wynikami wyszukania oraz od siedmiu do dziewięciu linków po prawej stronie. Google zrezygnował z wyświetlania reklam znajdujących się na prawo od naturalnych wyników, na rzecz czwartego linku na samej górze oraz linków poniżej naturalnych wyników wyszukiwania (które uzyskuje się poprzez pozycjonowanie). Czwarty link pojawia się dla mocno konkurencyjnych zapytań. Reklamy nadal wyświetlają się także na portalach partnerskich (Onet, WP, Interia i inne) i dlatego bez względu na to jakie strony przegląda użytkownik, istnieje duża szansa, że trafi również na Twoją. Nasza pomoc może sprowadzić się do doradzenia jakich fraz użyć w celu zareklamowania strony lub jaki budżet na to przeznaczyć. Jednak w razie potrzeby chętnie zoptymalizujemy całą kampanię Google AdWords oraz zajmiemy się jej prowadzeniem.