Marketing Szeptany


WOMM - marketing szeptany na wartościowych i popularnych forach internetowych. ePR dla firm.

Kreujemy kampanie marketingu szeptanego w Internecie.


Internet to medium, które stwarza możliwość przekazywania informacji w szybki i łatwy sposób. Jednocześnie docierają one do wielu osób, co warto wykorzystać podczas podejmowania działań Public Relations, służących kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy w sieci. Można korzystać tutaj z rozmaitych narzędzi, które powinny wpływać na opinię odbiorców na jej temat oraz zwiększać rozpoznawalność danej marki wśród internautów. Jest to więc nieco inna strategia niż klasyczna reklama. Jeśli chcesz przekonać się o jej skuteczności lub poinformować konkretną grupę odbiorców o nowym projekcie czy produkcie, skorzystaj z naszej pomocy. Dzięki niej zrealizujesz wszystkie swoje cele, dotyczące budowy dobrych relacji z e-odbiorcami Twoich usług. Prowadzone przez nas działania przynoszą oczekiwane rezultatu już w ciągu kilku tygodniu. Informacje, które otrzymują odpowiednią treść i formę w naszym biurze znajdującym się w Warszawie na Ochocie, docierają do internautów w całym kraju – w ten sposób stają się oni Twoimi potencjalnymi Klientami. Działania ePR nierozerwalnie związane są z usługą pozycjonowania.

Pozytywny wizerunek Twojej firmy w sieci ma ogromne znaczenie!


Zanim opracujemy właściwą strategię i zaczniemy korzystać z narzędzi ePR, przeprowadzamy dokładną analizę popularności Twojej firmy w sieci. Następnie wspólnie ustalamy przekaz, jaki ma docierać do osób, które są adresatami jej oferty. W końcu należy dobrać najskuteczniejsze narzędzia. Należą do nich przede wszystkim: marketing szeptany, mailingi, komunikacja za pośrednictwem mediów społecznościowych czy monitorowanie działań konkurencji. Sporą rolę w budowaniu pożądanego wizerunku firmy odgrywają narzędzia wzajemnego oddziaływania, takie jak fora i czaty internetowe, jednak trzeba wiedzieć jak z nich korzystać, żeby przyniosło to odpowiednie efekty. Podobnie jest w przypadku angażowania się w social media. Dlatego właśnie temat Public Relations w Internecie najlepiej powierzyć specjalistom, czyli nam. Oczywiście zwrócimy też uwagę na wygląd oraz jakość Twojej strony, i w razie potrzeby zasugerujemy pewne zmiany. W końcu jest ona wizytówką Twojej firmy, więc jeśli chcesz, aby była dobrze odbierana przez internautów, należy działać kompleksowo – wysokiej jakości serwis www, efektowna kampania reklamowa połączona z analizą ruchu na stronie oraz profesjonalne działania ePR.