Analiza ruchu na stronie


Monitoruj zachowania użytkowników odwiedzających Twoją stronę lub sklep.

Analiza ruchu na stronie


Monitoruj zachowania użytkowników odwiedzających Twoją stronę lub sklep.

Żeby strona internetowa cieszyła się dużą popularnością trzeba nie tylko zadbać o jej atrakcyjny wygląd i odpowiednią funkcjonalność, ale również właściwie ją wypromować. Okazuje się jednak, że konieczny jest jeszcze jeden element – analiza opłacalności działań marketingowych. Dzięki specjalnym narzędziom służącym do monitorowania ruchu na stronie, można dowiedzieć się ile osób odwiedza daną witrynę, jak wiele czasu na niej spędzają, jakich słów kluczowych użyli podczas jej wyszukiwania, z jakich źródeł pochodzą wejścia na nią, co przykuwa ich uwagę itp. Szczególnie istotne jest określenie wskaźnika konwersji, czyli sprawdzenie ilu użytkowników, którzy trafiają stronę, wykonuje na niej czynność przekładającą się na zysk z posiadania e-witryny. Chodzi tu na przykład o dokonanie zakupu, pobranie oferty, wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego. Dlaczego posiadanie informacji na temat działań internautów, którzy wchodzą na Twoją stronę jest takie ważne? Tego typu wiedza pozwala wyciągnąć wnioski dotyczące pożądanych zmian. Najczęściej dotyczą one przede wszystkim wyeliminowania z Twoich kampanii słów kluczowych, które generują koszt, ale nie wpływają na zwiększenie sprzedaży. Analiza ruchu na stronie daje też szansę na zoptymalizowanie działań marketingowych. Wszystko to przekłada się na wzrost zainteresowania internautów Twoją stroną lub sklepem internetowym oraz na podejmowanie przez odwiedzające ją osoby czynności, które przyczyniają się do zwiększenia współczynnika konwersji, a w konsekwencji Twoich zysków.

Na pewno warto inwestować w akcje reklamowe, dzięki którym Twoją strona internetowa powinna cieszyć się coraz większym powodzeniem. Jednak aby były one opłacalne i przynosiły oczekiwane efekty, należy sprawdzać na bieżąco ich opłacalność. W jaki sposób? Najlepiej zaufać w tym zakresie naszej firmie. Posługujemy się sprawdzonymi narzędziami i posiadamy spore doświadczenie w przeprowadzaniu analizy ruchu na stronie, tworzeniu statystyk w tym zakresie, a przede wszystkim doradzaniu Klientom jak je poprawić. Nasza siedziba mieści się w Warszawie, w dzielnicy Ochota, natomiast świadczymy usługi dla firm z całej Polski.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej na temat zachowań osób odwiedzających Twoją stronę i poznać wnioski:

  • Określimy cele biznesowe

  • Wdrożymy analitykę na Twojej stronie lub sklepie

  • Zbierzemy dane oraz przeanalizujemy je

  • Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy zaproponujemy zmiany

  • Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij zapytanie za pośrednictwem formularza

Jakie tematy możemy poruszyć w tym zakresie?

Badanie efektywności działań

Analiza Twojego dotychczasowego marketingu oraz strony internetowej lub sklepowej. Badanie słabych i mocnych aspektów obecności w sieci.

Wzrost zaangażowania odwiedzających

Zwiększenie pozytywnych interakcji na stronie. Eliminacja tych nieskutecznych.

Optymalizacja
wydatków

Wyeliminowanie nieskutecznych kampanii. Przeniesienie środków na kampanie, które przynoszą korzyści.

Aktywowanie
do czynności

Zachęcenie użytkowników Twojej strony lub sklepu do podejmowania pożądanych działań.

Przykładowe efekty analizy stron oraz sklepów

44%

mniejszy


współczynnik odrzuceń
37%

więcej


czasu spędzonego na stronie
50%

więcej


zapytań z formularza kontaktowego
40%

mniej


wydatków na reklamę