Audyt SEO, Optymalizacja, Google Analytics


Sprawdź jak skutecznie zwiększamy ruch i konwersje strony www lub sklepu internetowego!

Analiza zachowań użytkowników ma wpływ na podejmowane decyzje.


Aby strona internetowa cieszyła się dużą popularnością trzeba nie tylko zadbać o jej atrakcyjny wygląd i odpowiednią funkcjonalność, ale również wykonać profesjonalny Audyt SEO, żeby właściwie ją technicznie przygotować pod roboty Google. Dokładna weryfikacja wszystkich błędów i koniecznych zmian to fundament do prawidłowej implementacji za którą odpowiada Optymalizacja SEO - w celu szybszej i prawidłowej indeksacji słów kluczowych na wyszukiwarkach i w jej efekcie skutecznie promować przez kampanie reklamowe adwords, albo w zależności w jakiej branży prowadzimy biznes - skuteczne efekty osiągają kampanie social media jak również sprawdza się marketing szeptany na forach branżowych i tematycznych. Długofalowo promujemy firmę i rozwijamy się w Internecie prowadząc pozycjonowanie strony WWW, sklepu internetowego. Konieczny jest jeszcze jeden element – analiza opłacalności działań marketingowych w celu optymalizacji i weryfikacji danych.

Google Analytics jest na każdej naszej stronie zainstalowanym profesjonalnym narzędziem zbierającym wszystkie dane bez przerwy 24h i służącym do np. monitorowania ruchu i zachowań użytkowników na stronie, ile osób odwiedza daną witrynę ?, jak wiele czasu na niej spędzają ?, jakich słów kluczowych użyli podczas jej wyszukiwania ?, z jakich źródeł pochodzą wartościowi użytkownicy i wejścia na stronę ?, co przykuwa ich uwagę ? itp. Szczególnie istotne jest zdefiniowanie określonych celów biznesowych i mierzenie konwersji - czyli sprawdzenie ilu użytkowników, którzy trafiają stronę, wykonuje na niej czynność przekładającą się na zysk z posiadania e-witryny. Chodzi tu na przykład o dokonanie zakupu, pobranie oferty, wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego. Dlaczego posiadanie informacji na temat działań internautów, którzy wchodzą na Twoją stronę jest takie ważne ?. Tego typu wiedza pozwala wyciągnąć wnioski dotyczące pożądanych zmian. Najczęściej dotyczą one przede wszystkim wyeliminowania z Twoich kampanii słów kluczowych, które generują wysoki koszt CPC, ale nie wpływają na zwiększenie sprzedaży. Analiza ruchu na stronie, oraz przeprowadzony Audyt SEO przekładają się na skuteczniejsze działania e-marketingowe oraz optymalizację seo. Wszystko to przekłada się na wzrost zainteresowania potencjalnych klientów firmową stroną www oraz sklepem internetowym i na podejmowanie przez odwiedzające ją osoby czynności, które przyczyniają się do zwiększenia współczynnika konwersji, a w konsekwencji przyrost dochodów i zysków.

an-img02

an-img02

Na pewno warto inwestować w akcje reklamowe, dzięki którym nasza strona internetowa powinna cieszyć się coraz większym powodzeniem. Jednak aby były one opłacalne i przynosiły oczekiwane efekty, należy sprawdzać na bieżąco ich opłacalność. W jaki sposób? powierzyć działania w tym zakresie firmie nam. REACTIVE agencja interaktywna posługuje się tylko sprawdzonymi narzędziami, które gwarantują wysoką jakość danych. Posiadamy spore doświadczenie w przeprowadzaniu analiz ruchu na stronie, tworzeniu statystyk w tym zakresie, a przede wszystkim doradzaniu Klientom jak je poprawić. Nasza siedziba mieści się w Warszawie, natomiast świadczymy usługi dla firm z całej Polski.

Przykładowe efekty analizy stron oraz sklepów

44%

mniejszy


współczynnik odrzuceń
37%

więcej


czasu spędzonego na stronie
50%

więcej


zapytań z formularza kontaktowego
40%

mniej


wydatków na reklamę

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej na temat zachowań osób odwiedzających Twoją stronę i poznać wnioski:

  • Określimy cele biznesowe

  • Wdrożymy analitykę na Twojej stronie lub sklepie

  • Zbierzemy dane oraz przeanalizujemy je

  • Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy zaproponujemy zmiany

  • Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij zapytanie za pośrednictwem formularza

Jakie tematy możemy poruszyć w tym zakresie?

Badanie efektywności działań

Analiza Twojego dotychczasowego marketingu oraz strony internetowej lub sklepowej. Badanie słabych i mocnych aspektów obecności w sieci.

Wzrost zaangażowania odwiedzających

Zwiększenie pozytywnych interakcji na stronie. Eliminacja tych nieskutecznych.

Optymalizacja
wydatków

Wyeliminowanie nieskutecznych kampanii. Przeniesienie środków na kampanie, które przynoszą korzyści.

Aktywowanie
do czynności

Zachęcenie użytkowników Twojej strony lub sklepu do podejmowania pożądanych działań.